Ölümsüz kahramanlar

Sitemizde Samanyolu televizyonunda(stv) yayınlanan ölümsüz kahramanlar dizisi-belgeseli ile alakalı paylaşımlar, haberler, müzikler, bölümleri paylaşacağız....
Ölümsüz Kahramanlar, uğur ışılak, dizi müziği, eyvah oğul müziği mp3, gülümse anne, şehit, asker, belgesel, dizi, benim oğlum,gökmen ve daha nice paylaşımlar...

Sorularla İslamiyet

10 Temmuz 2008 Perşembe

Gulumse Anne Murat Basaran Ölümsüz Kahramanlar

Ölümsüz Kahramanlar Gülümse anne


Murat Başaran - Gülümse Anne

http://www2.przeslij.net/download.php?f ... Anne_1.mp3

veya

http://rapidshare.com/files/123390049/M ... e_Anne.mp3

samanyolu fanlarına
teşekkürler....

1 yorum:

  1. öncelikle böyle bir proğram yaptığınız için teşşekür ederim. yönetmenimden bir kaç ricam olacak oyuncular silahlarını tutuklarında biraz gerçekçi davranmaları daha iyi olur.askerler başka silahlar kullansın(biksi,m16 v.b)omuzundan karnına kadar biksi mermisi taşıyan askerler.bordo bereliler biraz heyacan olursa daha iyi olur. ilginizden dolayı teşşekür ederim,yeni bölümleri dört gözle bekliyoruz.
    cemal aydın 27.10.2008
    selm öncelikle programınız çok güzel ve beyenerek izliyom bütün şehitlerimize allhtan rahmet diliyom mekanları cennet olsun
    şakir öner özlük 27.10.2008
    Çok güzel program cidden çok güzel Kahraman TÜRK ASKERLERİ bizleri gururlandırıyor. ALLAHIM TÜRKÜ KORUSUN
    Özcan YURTDAŞ 27.10.2008
    BU programı ilgiyle izliyoruz.Özellikle hazırlanan bu bölüm çok güzel çekilmiş.Askerlerimizin basit bir şekilde şehit edildikleri gösterilmemiş.Kahramanca savaşarak Şehit olduklarını görmek bizleri sevindirdi.Başarılarınızın devamını dilerim.
    İHSAN 26.10.2008
    Her programınız gibi Ölümsüz Kahramanları da beğeniyle izliyoruz.Bizler BİLİNÇLİ STV izleyicileri olarak bu programın anlatmak istediklerini alabiliyoruz ama her askere giden şehit mi oluyor bu program çok iç karatıcı seyretmeyin diyenler ve böyle düşünenler var.Birazda mutlu sonla biten hikayeler yapmanız bu şekilde düşünenleri uzaklaştırmak yerine yakınlaştıracaktır.Tabi bu benim düşüncem.Sizlerle paylaşmak istedim.Umarım gözardı etmezsiniz.Başarılarınızın devamını dilerim.Rabbime emanet olun.
    kardelen 26.10.2008
    öncelikle stv ailesini tebrik ediyorum.ayrıca sunu belirtmek istiyorum.cekimler biraz daha gercekci yapılabilirr.örneğin en basiti askerlerin keplerinde nefte yok.hiçbirinde hemde.ama subay astsubay normal.bunun gibi .tsk edrim
    RASİM KAHRAMAN 26.10.2008
    ben proğramınızı zevkle izliyorum bi de önerim var bölüm sonlarında m. akifin çanakkale şiirindeki bi dizeyi ekrana getirirsenizbence süperolur işte size o dize:vurulmuş alnından uzanmış yatıyor bir hilal uğruna yarab ne güneşler batıyor teşekkür ederim
    ali kartpak 26.10.2008
    ölümsüz kahramanları kaçırmıyorum çok güzel gerçek leri gösteriyor bazen ağlayacak kadar oluyorum
    furkan deniz 26.10.2008
    Cok güzel bir Program yapmisiniz cok acikli ve cok güzel.Sizi tebrik ediyorum. Allah tüm Sehit Ailelere sabir versin.Benim Sevdigimde Askerde onun biran önce gelmesini bekliyorum. Allah tüm Askerlerimizin yardimcisi olsun......
    Asker yolu bekleyen 26.10.2008
    Ölümsüz Kahramanlar çok güzel. Ancak hemen hemen bütün bölümler aynı yerlerde çekilmiş gibi. Biraz daha çeşitlilik olursa daha gerçekçi olacak. Saygılar...
    Ramazan ŞAHBAZ 25.10.200

    YanıtlaSil

Powered By Blogger