Ölümsüz kahramanlar

Sitemizde Samanyolu televizyonunda(stv) yayınlanan ölümsüz kahramanlar dizisi-belgeseli ile alakalı paylaşımlar, haberler, müzikler, bölümleri paylaşacağız....
Ölümsüz Kahramanlar, uğur ışılak, dizi müziği, eyvah oğul müziği mp3, gülümse anne, şehit, asker, belgesel, dizi, benim oğlum,gökmen ve daha nice paylaşımlar...

Sorularla İslamiyet

13 Temmuz 2008 Pazar

Olumsuz Kahramanlar Download indir

Ölümüsüz Kahramanlar Bölümleri Download-İndir


Samanyolu sitesine koydukça bizde ekleyeceğiz...

Şimdilik iki bölüm var...

1. Bölümü indirmek için Tıklayınız...
2. Bölümü indirmek için Tıklayınız...

Samanyolunun Fanları sitesinde devam bölümleri gelebilir belki, orayıda takip edebilirsiniz...

2 yorum:

  1. SİZİ İZLERKEN SANKİ KENDİM ÇARPIŞIYORUM GİBİ OLUYOR İÇİMDEN BAZEN AGLAMAK İSTİYORUM AMA AGLAYAMIYORUM ÇÜNKÜ BENİM İSTEDİM ŞEY ŞEHİT OLMAK BAZEN İZLERKEN KENDİMİ Bİ HAN KAYBETİM OLUYORUM BU ZAMANA KADAR HİÇ BÖLÜMÜNÜZÜ KAÇIRMADIM AMA YENİ BOLÜMLERİNİZDE ÇOK GÜZEL OLUR HAPİNİZE TŞK EDERİM

    YanıtlaSil
  2. usta böyle bişey olamaz dünyada şehitlik ne güzel bir mertebe allah (c.c.) herkese nasip etsin h.bekir torun

    YanıtlaSil

Powered By Blogger