Ölümsüz kahramanlar

Sitemizde Samanyolu televizyonunda(stv) yayınlanan ölümsüz kahramanlar dizisi-belgeseli ile alakalı paylaşımlar, haberler, müzikler, bölümleri paylaşacağız....
Ölümsüz Kahramanlar, uğur ışılak, dizi müziği, eyvah oğul müziği mp3, gülümse anne, şehit, asker, belgesel, dizi, benim oğlum,gökmen ve daha nice paylaşımlar...

Sorularla İslamiyet

11 Ekim 2008 Cumartesi

İzleyiciler Ölümsüz Kahramanlar'dan çok memnun...

Samanyolu televizyonunun(stv) gözyaşları içinde izlenen yapımı Ölümsüz kahramanlar, seyircilerin gönlünü fethetti.
Samanyolu televizyonunun resmi sitesi www.samanyolu.tv de yorumlarını paylaşan izleyicilerin yapımı gerçekten sevdiği ortada..
İşte o yorumlardan bazıları:

allah bütün vatan evlatlarını korusun şehitlerimizin de başı sağolsun inşallah allah banada nasip eder şehit olmayı EZAN DİNMEZ BAYRAK İNMEZ ŞEHİTLER ÖLMEZ

OZAN AKSOY 06.10.2008
En başta şehit ailelerine rabbim sabır versin diorum ama genede çok buyuk güzel bişi şehit anası şehit babsı olmak herkeze nasip olmas programınız çok çok iyi her izlediğim de tüylerim diken diken oluo ve ağlıorum yaşım 18 2 senem kaldı gittiğim de her turk askeri gibi bende vatanım için kanımın son damlasına kadar savaşacağım ve vatanıma ihanet etmeyeceğim rabbim butun şehit ailelerine ve yakınlarına sabır versin diorum ve başarılarınız devamını gelmesi diliorum ilker beyoğlu-bursa
ilker beyoğlu 05.10.2008
Aktütün Şehitleri'ne adadığınız bu bölümü izlerken gözyaşlarımızı tutamadık, Samanyolu Televizyonu'na sonsuz teşekkürler, bu bölümü yeniden yayınlarsanız memnun oluruz...
İlker Arslan 05.10.2008

Bunlar Siteye yapılan yorumlardan sadece birkaçı. Devamını yorumlara ekledik.
Bizde Samanyolu Televizyonuna bu harika yapım için teşekkürü bir brç biliriz...

1 yorum:

  1. slm programıınızı senelerd ir begeniyle izliyom banada inşallah allah nasip edr başarılarınıızn devamı temin edrim sizden sadece bir isdegim var programı hemen her gün koyma şansınız varmı tşk edrim
    bekiruysal 05.10.2008
    Programın her bölümünü annem, babam birlikte beğeniyle izliyoruz.Vatanımız ve bayrağımıza olan sevgimiz her geçen gün artıyor.Heleki askerin şehit olacağı sahneye yakın bir fon müziği yayınlanıyorki tüm kalplerimizi en derinliklerine kadar etkliyor.Program yetkilisinden bir isteğim olacak.Sözsüz fon müziğini mümkünse e-mailime gödermenizi istiyorum.İyi yayınlar dilerim.Ömer Faruk Cingöz
    Ömer Faruk Cingöz 05.10.2008
    ben 21 yaşındayım bursada okuyorum aslen konyalıyım. inanırmısınız bu kısa filmleri her izlediğimde ağlamışımdır her zaman yüreğim acıyla dolarken göğsüm de kabarıyor. herşeye rağmen biz buradayız bugün yine 15 şehit var. onlara ALLAHTAN rahmet ailelerinede baş saglığı diliyorum. hainlerin yanına kalmaması içinde çok dua ediyorum. bitsin bu kavga.
    beytullah genç 05.10.2008
    Bu program cok guzel hic kacirmamaya bakiyorum. guzel dedigim su anlamda sehit dusunlerimizin hikayelirini dinlemek, nasil sehit dustukleri o hayinler yuzunden. inanin dusunuyorumki neden kizlari,kadinlarida askere cagirmiylar. bende cok isterdim ve o hayinlerden kurtulmaya.bu teroristler ya nasil begnini yikiyorlarda oyle seyler yapiyorlar. Allahindan bulsunlar... once sehit dusenlerimiz icin Allahim mekanlarini cennet etsin!!!o annelerlen babalarlan bende agliyorum kendi cocugummus gibi. cunku bizim vatanimizin cocuklari onlar...
    Bahar 05.10.2008
    şehitlerimize çok üzüldüm şehit ailelerine baş saglıgı diliyorum allah sabır versin
    birke karapinar 04.10.2008
    şehitler ölmez vatan bölünmez
    alper çifitçi 04.10.2008
    bu dizinin üstüne dizi tanımamm çokk süperrr bencee hergün yayınlasınlarr.bazılarının bu vatanın ayakta olduğuna inanması gerekioo....
    sevgi gürmen 03.10.2008
    BU VATAN BİZİMDİR. BİZİM KALACAK NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE HER ŞEY VATAN İÇİN....... TÜRKİYEEEEEEE TSK YA TEŞEKKÜRLER. SAYGI VE SEVGİLER. TSK
    ali şekeroglu 03.10.2008
    bu praogramı yaptığınız için çok teşşerkkur ederız her izledığımde aglayaıp dua edıyorum cok teşşekür edrım
    tuğçem sezgin 03.10.2008
    83/4 Oğuzhan Ülger Kayseri Tekmil getirerek başlamak istedim sözlerime çünkü askerliğim bitti ama biz Türkler olarak doğuştan askeriz askerliğimiz bitsede asker olarak yaşar asker olarak ölürüz.Bu vatan için herzaman canımızı vermeyede hazırız. Ben askerliğim Sivas Şarkışla İlçe Jandarma komutanlığında yaptım.2004-2005 yılları arasında j ulş eri olarak.Pragramınızda Bingölde 2006 16 temmuzda şehit olan J.Uzm.Çvş Özkan Öztürk ün askeriydim. 12 ay boyunca birlikte devriyelere çıktık komutan değildi ağbimdi babamdı gerçekten halen acısını yaşıyorum.Şehit olmadan 1 ay önce görüşmüştüm kendisiyle söz vermişti düğününe geleceğim demişti ama olmadı hainlerin kara kurşunu aldı aramızdan. Boş bir amaç uğruna Müslümanı müslümana kırdırıyorlar. Allah hepsini ıslah etsin yazık.
    OĞUZHAN ÜLGER 03.10.2008
    Bu program gerçekten beni çok duygulandırıyor, inşallah o günleri yaşarım. Emeği Geçen Herkesten Allah Razı Olsun..
    Mustafa BİRİNCİ 01.10.2008
    beyenerek izlediğimiz programınızda başarılarınızın devamını dileriz.ben 18 yaşındayım çannakkaleyi gezdim atalarımızın ne zor şartlarda bu vatan için canını ortaya koyup bize emanet ettikleri bu vatanı bizde korumalı ve bizden sonraki kuşağa aynı şekilde emanet etmeliyiz ALLAH ı ma şükrediyorumda şu yüreğimde vatan sevgisi varki yaşım gelsede vatanım için kanımın son damlasına kadar korumayı okadar çok istiyorumki her duamda dile getiriyorum bu vatan ki hiç bir TÜRK ün ne para ne pul için değişmeyeceği vatandır.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
    mesut demirci 01.10.2008
    program güzel ama kürt halkını aşırı derecede rencide edicek kareler var.kürtlerin hepsi terörist gibi gösteriliyor.şivesi çok kaba lanse ediliyo eğer programda iyileştirmelere gidilmesse stv yi izlemeyi bırakıcaz.şehitler hepimizin şahitleri.bu halk yıllarca lanet teröristlerden çekti.allah aşkına birz duyarlı olunya.sizde böyle yapıyosanız artık tv seyretmeyelim :(
    esmanur fırat 29.09.2008
    programı çak seviyorum çok da güzel ama çok az konuluyo tek türkiye hergün çıkarken ölünsüz kahramanlar ise az çıkıyo ölünmsüz kahramanların çok yayınlanması çok istiyorum çok seviyorum ölümsüz kahramanlarını ŞEHİTLERİMİZ KAMRİ NUR MEKANI CENNET EĞLESİN
    ugur karagoz 28.09.2008
    sehitlerimizin hatırlandıgı tek program ALLAH razı olsun emegı gecen herkesten sehitler ölmez vatan bölünmez
    ilhan SUBAŞI 28.09.2008

    YanıtlaSil

Powered By Blogger