Ölümsüz kahramanlar

Sitemizde Samanyolu televizyonunda(stv) yayınlanan ölümsüz kahramanlar dizisi-belgeseli ile alakalı paylaşımlar, haberler, müzikler, bölümleri paylaşacağız....
Ölümsüz Kahramanlar, uğur ışılak, dizi müziği, eyvah oğul müziği mp3, gülümse anne, şehit, asker, belgesel, dizi, benim oğlum,gökmen ve daha nice paylaşımlar...

Sorularla İslamiyet

16 Ekim 2008 Perşembe

Yüce Dağ Başında Vurdular Beni - Ölümsüz Kahramanlar

Yüce Dağ Başında Vurdular Beni - Ölümsüz Kahramanlar

Ölümsüz Kahramanlar - Yüce Dağ Başında Vurdular Beni mp3 müzik download indir dinle.

http://rapidshare.com/files/154408209/Olumsuz.Kahramanlar-Yuce.Dag.Basinda.Vurdular.Beni.rar


not: bu parça, program diziden mp3 olarak kaydedilmiştir.İndireceğiniz dosyada yukardaki görüntüleri ihtiva eden 3gp formatında cep videosu da vardır
Gelmiş geçmiş Tüm Şehidlerimize Allah Rahmet Eylesin.Mekanları Cennet olsun İnşaallah.(amin)

selam ve dua ile.

kaynak: Kollama Dizisi Sitesi

2 yorum:

  1. rabbim sizden razı gelsin..cok güzel bir program teşekkür ederim...
    saliha 16.10.2008
    program gercekten tek kelime ile harika ama çok kısa bıraz daha uzun olursa sevınırız. ayrıca hiç bitmesini istemiyorum.benin en buyuk hayalim vatan ugrunda şehit olmak insaallah gerçekleşir bu dileğim
    salih pınar 15.10.2008
    gerçekten çok etkleyici bir program ve çok güzel bu yüzden herkesin izlemesini yyavsiye ederim...
    muhammed aksoy 13.10.2008
    bu programi cok begenerek izliyorum bir bölümünü kacirdigim zaman bile cok uzuluyorum cok guzel bir program lütfenn hic bitmesin hep sevdigim aklima geliyor bu programda hepinize tesekkür ederim seni cok seviyorum selcugum
    Rüya Bayrak 13.10.2008
    sayın yöneticimiz sizden bir ricada bulunsak acaba polis şehitlerimize de programda yer verebilirmisiniz ??? şimdiden teşekkür ediyorum
    gamze korkmaz 13.10.2008
    bende programı severek ve ağlayarak izliyorum. emeği geçen tüm ekibe teşekkür ediyorum. Ancak izlediğim hiçbir bölümde POLİS ŞEHİTLERİMİZE yer verilmemişti. Asker şehitlerimiz kadar POLİS ŞEHİTLERİMİZDE birer ölümsüz kahramandır. Yönetmenimizin bunuda göz önüne alması dileğiyle. Çalışmalarınızda başarılar.
    Mehmet K. 13.10.2008
    SLM ÖNCELİKLE ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ DİYORUZ...PROGRAMINIZ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL AİLECEK BEĞENEREK İZLİYORUZ HER İZLEYİŞİMİZDE TÜYLERİMİZ DİKEN DİKEN OLUYOR AĞLAMAMAK ELDE DEĞİL.BEN ÖLÜMSÜZ KAHRAMANLAR DA BİR ASKER OLARAK ROL ALMAK VE BİR ŞEHİDİMİZİ CANLANDIRMAK İSTİYORUM BU BENİM EN BÜYÜK İSTEĞİM VE HAYALİM BENİ ARASANIZ ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER.
    akif altuntaş 12.10.2008
    5 ekimde yayınladıgınız aktütün şehitlerini andığımız 40.bölümü tekradan yayınlarsanız cok sevinirim. İzlerken gözyaşlarımı tutamadım. Bütün ŞEHİTLERİMİZİN mekanı cennet olsun
    nurgül ünal 12.10.2008
    sayın yönetmenim sizden ricam Ölümsüz Kahramanlar dizinizde Verin Allahın Hatrına Benim için bir senaryo da yazın bolca namussuz ve şerefsiz pkk'lıların yani terörün çatişmalarda öldüğünü ve paramparça olduklarını göstererek bizleride birazcık olsun gururlandırın bizde bilelimki bizim Şanlı askerimiz Dağda terör leşlerini kurda kuşa veriyor no olur rica ederim hep askerimizmmi şehit düşecek Onların Reklamını vermeyelim onlar o hainler bir avuç şerefsizler KOSKOCA TÜRKİYE CUMNURİYETİ SİLAHLI KUVVETLERİ Kİ DÜNYANIN EN BÜYÜK ORDULARINDAN onlar alt edemezmi ? sizden ricam iyi düşünelim onları nasıl rencide edebiliriz ve ASLAN Askerlerimizin Büyüklüğünü ve Kuvvetliliğini ima edelim saygılarımla
    hayrettin murat 12.10.2008
    Herşeyden önce şehit ailelerine rabbim sabır versin.Bütün şehitlerimizin kabri nur mekanı cennet olsun.Şehitlerimizin yaşam öykülerini güzel bir şekilde anlatan samanyolu tv'ye teşekkürler her bölümlerini hiç kaçırmadan izliyorum ve her izledigimde tüylerim diken diken oluyor,aglıyorum program çok harika müzikleri çok güzel.Allah'ım bizlerede şehit olmayı nasp etsin ben 18 yaşındayım kızlar askere gitmez ama vatanım için gerekirse bende askere giderim bu vatanı hiç kimse bölemez o hainler hiç bir zaman istediklerine ulaşamayacaklar Rabbim bütün askerleimizi korusun ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ....

    YanıtlaSil
  2. benim amcamda 08.10.2008 tarihinde şehit oldu çok zor allah kimseye vermesin evlat acısı allah tüm şehit ailesine sabır versin amca yattığın yer de rahat ol mekenın cennet olsun bu arada ölümsüz kahramanlar çok güsel çok severek izliyoruz ama ağlamaktan da bitiyorus

    YanıtlaSil

Powered By Blogger